2014年7月14日 星期一

dse放榜日期2014

雖然我個仔讀 BAND 3 學校....呢間學校由幾間BAND 1  OR 2 學校包圍...當年升中一選校...個個唔係揀BAND 1  OR 就係 2 ....再唔係就選擇跨區 ....點都唔會揀呢間....但自己個仔係乜野材料...就讀乜野學校啦......佢唔學壞就算啦....想當年...佢老豆同個仔講....讀唔好書都唔好學壞...個哀仔就回應咗一句...唔放入雪櫃更壞啦...唉...算吧...慕求你真係讀唔好書...都唔好學壞...只求你第日可搵到份好工......


當佢中一入去讀....真係冇一個小學選人個間...佢真係重新識過啲同學...讀咗個幾星期...有晚...聽到好徹嘅喊聲....我問佢做乜...係未讀得唔開心...佢話唔係...我又問...係未有人蝦你...佢又話唔係....最後問佢...佢話...成班人冇個識....我話唔緊要啦....你呢年讀好啲...努力啲...攞好啲成績...再同你轉校...但呢句話...一講就六年了....

六年過了.....佢係呢間學校績年年都算上上.....當然...係呢間學校係上上...但對比BAND 1  OR 2  學校...當然是尾啦....到佢考DSE更加唔洗諗添啦......全港八萬幾個學生咁多..........佢能夠考到有五分至八分...以我來講...已經好叻...佢家姐當年都係差唔多.........但佢唔聲唔聲都嚇你一驚....佢寄然考個十八分返來...嘩...真係俾個勁叻你....真係冇諗到....我問佢成班同學有冇人考到二幾分.....佢話唔知...只知有個考十九....我問佢係唔係講英文好叻個....佢話係...咁原來...我個仔都唔差.......其望佢今次選讀嘅科目....將來能成為佢搵食嘅搵食工具...

沒有留言: