2014年7月4日 星期五

開心之旅....澳門一日遊...

難得家中有仔初長成...同同學七一去咗台灣自....由行..當然自己都唔會放過呢個大好機會...諮詢下家中大老爺意見...佢話好呀...好..搞掂呢邊..仲布一邊...
就你我媽...年紀大...有時同佢講完...第二日就唔記得...驚佢走咗落...搵又搵我唔到....就係驚呢樣野....正好家姐有事要幫忙...咁就大家幫大家啦....佢詬我仲要返工喎.....我話冇須她動身...只要郁下隻手就得....我出發當日會飛線過佢電話...因為...都係驚呀媽...失驚無神鬼來電啫...仲有叫佢..七點幾開始..每隔十五分鐘....打呀媽手提...無開係一件好事..因為佢都係記得...如果唔記得...真係走咗落黎...都有人通知佢一聲...我過咗澳門玩....好..樣樣搞掂...到出發日..都諗住同佢飲完茶至出發....因為訂咗船飛一點半...點知....佢話我一早食咗野..唔落...唉...總之係咁...我地就訂早啲啦...訂早咗...又驚你走咗落黎飲茶....咁我又趕候趕命...你知啦...我要同你返屋企我至玩得安落....如果要你自己返...我玩都玩得唔開心....算吧...原定計劃...點半出發...自從蜜月旅行之後..都冇去過玩...唔係為咗間屋...就係為仔女...到仔女大啲..想去玩...點知呀媽又中風...又要照顧佢...結婚二十五年....人今日終於可以衝出香港...雖然係短短一日...但都好開心...起碼有人預計我會發皮氣..哈哈...雖然...你去大三巴個時係有小小...因為過到去搞好晒野...都成四點幾...我又想日落前影想...同上埋去大炮台...點知大老爺..就一邊行就一邊試食...我真係想剷佢...影完相至食啦...今次唔影...我又唔知幾時可再黎影...幸好我還能控制自己,,,成日同自己講..出得黎玩開心啲...好好利用呢一日.......還好...日落前..可以影晒我相影嘅相...可惜時間真得不夠...只去得一個地方遊覽...都可算曾到此一遊...講真生活咁耐...都未去過澳門...終於可一嘗所願...希望不久將來...可去多幾日同去第二個國家玩.....

沒有留言: