2015年4月3日 星期五

爽脆酸梅

忽發耆想。。。(我呢個老人家想法)。。。嘗試用幾粒脆梅。。。將第三次糖水。。。改用一半舊年浸嘅梅醋。。。結果。。。做出來嘅脆梅更好味。。酸酸甜甜。。。更有梅味。。。正呀。。。
























青梅三磅..
鹽一包..
冰糖二包..
梅醋適量..
先用水清洗乾淨....將鹽洒上.....用力搓呀搓..過水後..

再以粗鹽將青梅搓揉至表皮滲出苦水...最好搓夠一個鐘...佢地叫""殺青""..
我估呢啲就係苦水....好大陣草青味...


將蒂挑去..將梅子撈起放在砧板上....用刀背輕拍裂......

加入鹽大約三湯匙....加水淹過梅面...再放上玻璃碗壓住梅子....浸泡8-12小時..

之後將水倒去....放置水龍頭下...注入清水...開最小的水流速度浸水6~8小時...(我就每兩小時換水一次)...
浸過後的梅子將水倒去.......
浸水的同時...準備第一次糖水...(自己衡量多小梅用多少水..最緊要浸過梅面)...放入半包冰糖煮溶...放涼備用..

為咗每粒梅都浸到糖水.......加糖水後放上一個細碗.....再蓋上蓋...但不耍擰得太實......留點縫隙才不會因太熱而發酵...(我放入雪櫃)..將梅子浸24小時.......

第二日準備第二次糖水....水份同第一次一樣....但冰糖就要加到大半包....放涼備用....將第一次糖水倒掉不要......放入第二次糖水....同樣放入一個細碗蓋上蓋....也不要擰得太實...放入雪櫃雪24小時...
亦日備第三次糖水....今次份量同第二次一樣......放涼備用...將第二次糖水倒出.....今次糖水可留來飲用....(很好味)....之後可放入第三次糖水...浸至梅面.......再放入雪櫃冷藏一天後即可食用...

若想更有酸酸甜甜嘅脆梅味...可將第三次糖水...改用一半糖水...再將另一半用梅醋浸一晚...即係一半糖水...一半梅醋.......(酸甜隨個人喜歡...無一定份量)....
因浸水過程..會沖淡梅味..所以加返啲梅醋...(呢個係我自己覺得...大家可以不加梅醋..)

沒有留言: