2015年4月14日 星期二

梅醋

























好得意..中國人整野食呢...唔會有一定份量...只會大約份量...唔似整蛋糕咁..一定要份量準...如果唔係...做出來嘅蛋糕.... 有唔同效果...而每家每戶都有自己食譜同做法...而我喜歡味濃...以下係我份量...




青梅兩磅

白醋一樽半...(可以用晒兩樽...要睇你個樽有幾大...我只得咁細個 樽...所以用一樽半....)
冰糖大半包
鹽三大匙






青梅買咗番來....我喜歡用鹽輕輕力搓下佢五分鐘到啦.....目的係等佢浸出來嘅梅醋無苦味... 同埋睇唔睇到啲黑色水...
之後過水... 
 睇下啲水幾污糟...再過多幾次清水後...
 風乾一晚....
晚上...驚有蛇蟲鼠蟻...可利用洗衣袋...












一晚後....就可加糖..加醋.....半年可以飲架啦...(不過...因為我係為咗出年整嘅酸脆梅而做..所以浸佢一年..)...

沒有留言: