2017年8月18日 星期五

日本大阪..我嚟啦,...

終於可能衝出HK啦...計劃咗成年..又碌盡晒啲親情牌...我知...我知老佛爺好難頂..就係知佢難服侍....如果唔係..我都唔知飛咗幾多次...

天氣好似預期。。是要走。。總要飛。。道別不須再講理。。不必再度轉機。。




























沒有自動替代文字。


圖像中可能有戶外




最後一日。。回歸日。。再次幫襯拉麵店。。老闆唔知係未認得我地。。噚晚嘅普通拉麵。。今日專登送上結緣紫菜一塊。。出發到關西機場。。聽聞香港已三號波。。午夜前後。。可能掛八號。。因我地八點半機。返到港都十二點幾。。擔心降落時會點。。入閘後。。準備排隊上機。。後來地勤話要延遲起飛。。但補充句。。機師同空中服務員已到達。。咁即係天氣問題。。真的是擔心。。起飛定不起飛。。等咗一個鐘。。終於可上機。。但更擔心。。真的八號如何呢。。係機場瞓不是問題。。問題是降落。😱。。慶幸。。安全到步。。還可以睇到好多星星。。一片漆黑繁星閃閃。。好靚。。飛機停咗係出面。。要坐巴士返客運大機。。中途還見到交通意外。。希望冇人受傷。。回到大樓。。都要等行李。。等咗大半個鐘。。好彩仲未八號。。仲可以搭再的士回家。。總括。。今次旅行。。真的開心。。擔心。。安心。。放心。。

圖像中可能有室內





沒有留言: