2016年10月16日 星期日

何謂素食...素食定義....????

早前...某財經藝人做嘅啫喱花...果凍花..JELLY ART...每出一個POST...都講明用海藻粉""""適合素食者"""...又講絕非魚膠粉..明膠做...不過天網灰灰...總有你嘅不是...你講明材料用海藻粉...椰漿..至於色素係全天然生果蔬菜汁做..OK ..冇問題...真真係"""適合素食者"""...但你...額外添加多一樣野..<<<Anchor UHT Whipping Cream>>>...<<<動物性鮮奶油>>>....咁即係...唔係全素啦...咁何必成日標榜你啲啫喱花...適合素食人事...素食者有可能並非全素....或間唔中都會飲奶食蛋....但..如果真真有佛家弟子和尚不知情食咗....咁你是否打爛人地個齋缽呢...好彩...多得你成日提點...我啫喱花用魚膠粉做...起碼素食或念佛嘅人唔會搵我...唔會破佢地戒先.....我成日都講...你有你做法...我有我食材...做乜係要貶低用魚膠粉做嘅啫喱....而抬高自己呢.....


後加....你而家至改用其他添加物..又如何...錯就是錯...

沒有留言: