2013年1月17日 星期四

pizza 筒

又係一個沒有專用器材...但又想整嘅食物....預計會係將來開 P 小食....唔會食到成隻手都係....唔想買屋企擺多幾件野....可以咁做...用完冇人like嘅可以掉咗去....唔使錢買....




材料:

  • 高筋粉 (bread flour) 2杯
  • 糖 2茶匙
  • 酵母 (Instant Yeast 或 active dry yeast) 1茶匙
  • 溫水 3/4杯
  • 橄欖油 1湯匙
  • 鹽 1茶匙

    做法:
    把糖溶於 3/4杯暖水中。灑下酵母,靜置 5至10分鐘,表面形成泡沫。
    把高筋粉、鹽拌勻,灑在乾淨的工作台面上,中間撥開麵粉,倒進酵母溶液和油。把四周的麵粉推進中間並搓捏,直至所有材料混合。搓成光滑的麵團。
    把麵團搓成圓球形。用濕布蓋著麵團,放置溫暖地方,發酵 1小時,直至發大兩倍。之後捍成圓形後....去片.....


沒有留言: