2010年6月11日 星期五

((((花之果凍)))) 花加啫.....jello flower

2016年8月更新....坊間而家有好多人..都喜歡呢個藝術..真係好啦.....其實我想講講...呢個藝術...並不如坊間所講..起源於東南亞地區..而係起源於墨西哥一位女仕

Rafaela Vega Avilez..3D明膠業務由廚師:Rafaela Vega Avilez於1980年 創立。3DGelatin®被公認為是為國家和本地提供3D明膠食用藝術™領域工作坊的領導者。...http://www.3dgelatin.com/about-the-artist-acerca-de-la-artista/....而佢地所講起源..只可以講才料不同吧..但都係同一樣...係一個透明甜品裡面..有一朵靚靚嘅花花.....

而當中我地用緊..咁方法嘅花針..花咀...亦都係2010年...由一位住美國芝加哥嘅女仕Blossoms By Angelica 發明....http://www.blossomsbyangelica.com/what-is-gubia-needle/4587876043..並不是東南亞某地區人仕發明..頂多只可以講..他們偉大吧...


話就話叫果凍.其實我係用啫喱粉整.

以下食譜可做四個....四安士外買啫喱杯...





材料: 荔枝啫喱粉一盒.
熱水300ml.
糖(按自己喜好.唔知點解佢地話酸.).
細罐椰漿一罐. 
魚膠粉8g. 
糖(按自己喜好).
食用色素紅,橙,綠(自己喜歡顏色亦可用紅菜頭汁做紅色.甘筍汁做橙色.班蘭葉做綠色.)
 少許熟油.(最好用食用芥花籽油.貪佢冇乜味.)
工具:針筒.外買咖啡匙.尖刀.四個啫喱杯.一枝牙籤.

DSC00408.jpg picture by conlysister

做法:

1) 將啫喱粉.糖用熱水開溶.放涼.啫喱杯用少許熟油搽勻(容易脫模).倒入啫喱水.放回雪櫃雪四小時(最好雪一晚).

2)椰漿.糖同魚膠粉煮溶.放涼小小.放一湯匙落碗,加一至兩滴食用色素(按自己喜歡深淺色)攪勻.注入針筒內.續一由上至下注入啫喱中間

做成花蕊.做晒四個杯.


3)清潔以上器具.再放兩湯匙椰漿落碗.加一至兩滴紅色食用色素攪勻.注入針筒內.取出外買咖啡匙.之後看片 →



明白未. 

4)清潔以上用具.再放兩湯匙椰漿落碗.加兩滴綠色食用色素攪勻.注入針筒內.取出尖刀.之後又看片 ,→


5)將所有啫喱入回雪櫃雪一小時.之後取出將餘下之椰漿倒入各杯啫喱面



睇到未.

6)再放回雪櫃雪一陣.之後用牙籤沿邊挑出.再睇



 d花食得架.

這食譜是本人自行研究出來...同外國食譜有所不同...如喜歡外國食譜...請自行上網搜尋..

請勿盜取本人之影片或相片
點解我要出以上聲明....因為近期我發覺有人偷取了我的圖片....作為某論壇之"""買賣...食物主題""".....而樓主要出售"""花之果凍""""甜品....亦不關我事....但樓主要出售就用自己的製成品圖片...不要偷取我的圖片....如因生產過程或運送途中出現問題......購買人食後做成身體不適.....可能涉及違法出售之危險....如購買人訴諸法律而調查相片出處....會危及本人而授上法律問題........

亦希望喜歡""""花之果凍"""人士....請尊重本人...

沒有留言: