2009年6月21日 星期日

是日父親節

父親節對我來講係有左小朋友之後先知係乜.因為我大約四歲既時候佢就死左.我只係隱約記得佢死個刻同呀媽攬住我同呀哥係處喊.既然我冇左父親.只記望屋企地兩件物體會記得.(因為實在唔係人人都有得同父親過父親節.)點知今朝食早餐時.佢兩件都以為係下星期.到下午我買完野回家再問佢地有冇同你講.老公話冇.咁我話下星期我唔煮架.講番今晚個餐先.





DSC00084.jpg picture by conlysister六個 (食送)都唔差.當然唔小得更係主角流沙芒果凍餅.
DSC00082.jpg picture by conlysister睇下主角切得幾開心
到最後佢地終於都講句父親節快樂.

沒有留言: