2011年9月30日 星期五

生日至黎掛八號風.唔通連個天都唔鐘意我.







希望在出年.其實我覺得生日係要同呀媽慶祝架.因為佢咁辛苦生我出來.但我又成日不孝......

今朝大安旨意咁一早起身....我都覺得奇怪喇.平時有好多雀仔係處飛來飛去.今朝冇嘅呢....咁就打開收音機聽.....呆咗...又話掛八號風機會不大.點解今朝一起身八號架......我本應計劃好同呀媽飲完茶就出去行街街.到今晚去食自助餐架...


一個八號風.打散晒我啲行程....仲要擔心呀媽冇餸食.又驚佢下午啲藥丸唔知識唔識拎來食....唉.............好彩到下午天文台話個風遠離本港就會改發三號波....等呀等...終於等到四點十分改發三號喇.即時換衫上去同佢執藥同拎埋啲餸俾佢.........同埋今晚可以出去食自助餐喇.......

沒有留言: