2011年7月8日 星期五

冇米的日子點過


今日係米缸搵粒米都冇.真係慘.但係又唔憤氣.今日走去買米.因為要明天惠康至有雙倍印花.
冇米點算好呢......
,又唔想出去食.因為明天係我不用煮飯的日子.冇理由兩日都出去食架.....
一於咁啦.



不過有人見完枱上啲食物之後.就話以後都冇米就好喇.
每人一碗焗濃咗小小超反式脂肪酥皮湯.超重量級芝士海鮮烏冬.超膽固醇蒸水蛋.超多糖份西檸雞塊.唯一一個最正常又最清嘅白灼西蘭花.不過平時只有菜多肉小嘅我.破咗例.今晚掉轉晒.肉多菜小.唔講個超反式脂肪酥皮湯.只係碟超多糖份西檸雞塊.有兩件大雞脾肉切件上.我估我自己都食了一大件.
鐘意檸檬嘅我啲檸檬汁實在太好味喇.
酸酸甜甜檸檬味又香.食吓多件食吓件.終於都食咗一大件.
等我下次整得靚仔啲再放我我啲食譜上.不過真係要等吓.今晚過餐嘅總卡路里係我成個月嘅存量
...唉....呀仔以後個米缸一定要有米

沒有留言: